Veelgestelde vragen
Als je een vraag hebt over je pakket, hebben we hier een lijst met veelgestelde vragen samengesteld. We hopen dat je ze nuttig vindt! Zo niet, neem dan gerust contact met ons op.
1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bezoek ons verzendbeleid pagina voor meer informatie.
2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je je pakket online kunt volgen op onze trackingpagina. Controleer ook je map met ongewenste e-mail, want onze e-mails kunnen daar soms terechtkomen. Het kan een paar werkdagen duren voordat het track & trace-systeem actief wordt.
3. Het is al 10 werkdagen geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de traceercode gecontroleerd? Soms worden pakketten opgehouden bij de douane. Wacht dan 3 dagen langer. Onze excuses voor het ongemak, maar in 99% van de gevallen wordt het pakket alsnog bezorgd. Als je 5 werkdagen plus de extra 3 dagen hebt gewacht en je hebt je pakket nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een oplossing.
4. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als je je bestelling moet annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om aan je verzoek tegemoet te komen, maar we kunnen geen wijzigingen garanderen als je bestelling eenmaal is verwerkt.
5. Bieden jullie terugbetalingen of omruilingen aan?
We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op om een terugbetaling of vervanging te regelen.
6. Welke betaalmethoden accepteert u?
Je kunt veilig betalen met een creditcard. Daarbij kan het ook met iDeal en Bancontact
7. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op info@solova-amsterdam.nl
Onze contactgegevens zijn ook beschikbaar op de pagina “Contact” van onze website.
Als u het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact met ons opnemen.
✉️ E-mail:info@solova-amsterdam.nl
Contactformulier: klik hier
Naam winkel: Solova-Amsterdam
Adres: Keurenplein 41, 1069CD, Amsterdam, Nederland
Openingstijden klantenservice:
Maandag - Vrijdag: 09:00- 18:00
Zaterdag: 09:00 - 17:00
We doen ons best om je e-mail binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden.